Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal Amsterdam achter #HappytoHelp campagne KLM

De klantenservice van KLM helpt deze week niet alleen KLM-reizigers, maar zoveel mogelijk reizigers waar ook ter wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanuit een speciaal glazen paviljoen op Schiphol Plaza wordt vijf dagen lang 24/7 customer service geboden via social media en daarnaast fysiek op verschillende vliegvelden in de wereld.

related partner content for mobile comes here

Via de hashtag is alles te volgen.

Van 13 tot en met 17 oktober produceert een team van 250 medewerkers van DDB & Tribal Amsterdam en KLM real-time, gepersonaliseerde en creatieve oplossingen voor problemen en vragen van reizigers wereldwijd. Dit doet het team niet alleen via Twitter maar ook met het grondpersoneel van KLM op Schiphol en andere internationale vliegvelden. Teams staan ook klaar in New York, Hong Kong en Sao Paulo, aldus Frank Houben, Director Communications & Corporate Identity van KLM, op de foto staand (rechts) achter KLM-topman Camiel Eurlings.

Met de campagne wil KLM laten zien dat de luchtvaartmaatschappij het verlenen van service van hoog niveau van groot belang vindt.

Bart Mol, creative director DDB & Tribal Amsterdam: &;Het feit dat customer service zo belangrijk is voor KLM - het team is 24/7 bereikbaar voor KLM-passagiers - demonstreren we met een initiatief waarbij niet alleen KLM-passagiers maar alle reizigers ter wereld op een leuke en verrassende manier geholpen worden.&

Pol Hoenderboom, creative director van DDB & Tribal Amsterdam: &;We zijn al een half jaar bezig om de meest voorkomende hulpvragen wereldwijd in kaart te brengen. is een groots real time event waarbij we niet weten welke vragen we gaan tegenkomen en oplossen. Maar goed voorbereid zijn we wel.&;

Credits

Productie content: MIKE TV

Productie glazen paviljoen: Van der Waerden Producties

Technisch producent: Sightline

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in