Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn presenteert eerste Eneco-campagne

De energieleverancier roept een revolutie uit: ‘Welkom in de nieuwe wereld’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eind september maakte bekend na een pitchronde te hebben gekozen voor .

related partner content for mobile comes here

Met de campagne wil Eneco afscheid nemen van de &;oude wereld&;. Daarmee doelt de energieleverancier op het gebruik van fossiele brandstoffen en de afhankelijkheid en verspilling daarvan.

De campagne wordt gedragen door een film, geïnspireerd op de jaarlijkse State of the Union-toespraak van de zittende Amerikaanse president. In de film wil de energieleverancier af stappen van de &;oude manier van denken&; en heet het ons &;welkom in de nieuwe wereld&;.

‘Eneco wil voorop lopen als het gaat om de combinatie van duurzame energie en innovatie&;, aldus , manager marketing en communicatie bij Eneco. &;Met de nieuwe campagne en merkbelofte willen we het grote publiek en onze stakeholders op een prikkelende manier meenemen in onze ambitie en inspireren om samen met ons de energiemarkt te vernieuwen.’

De campagne is vanaf 4 januari te zien op tv, in de bioscoop en online. Later in het jaar zal het campagnethema ‘welkom in de nieuwe wereld’ verder worden uitgebouwd.


Credits
Bureau: Dawn
Productie maatschappij: Halal
Regisseur: Johan Kramer
DoP: Daniel Bouquet 
Edit: Mieneke Kramer
Online & Grading: Crabsalad/Laurens Orij
Geluid: Soundcircus/Feike de Wit
Eneco
Erik van Engelen: Directeur Eneco Consumenten
Jolanda Ravenek: Manager Marketing Communicatie
Regine Alewijnse: Brandmanager
Marga Jordaans en Aniek Gort: Campagnemanagement
Media
MindShare: Steven de Niet
Blue Mango Interactive: Harald Heukers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in