Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief team gebruikt Periscope als 'podium voor eigen werk'

Tim Menko (ex-Ichi) en Ingmar Larsen (ex-180 Amsterdam) nodigen bureaus uit voor een interactieve 'portfolio review'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De reclamemakers hebben na jaren ervaring in Londen en New York de handen ineengeslagen om samen meer internationaal werk te maken. Daarvoor maakt het creatieve team gebruik van Periscope om hun portfolio aan de reclamewereld te introduceren. Bureaus kunnen vanavond live inschakelen op hun telefoon, om werk van Menko en Larsen te beoordelen.

related partner content for mobile comes here

&;We zijn altijd bezig om nieuwe media op zo’n relevant mogelijke manier te benutten&;, stelt Tim Menko. &;Periscope daar een voorbeeld van, omdat wij daarmee de hele wereld kunnen bereiken. Ook bureaus waar we normaal gesproken heen zouden moeten vliegen.&;

&;Creatieve directeuren hoeven nu niet enthousiasme te faken&;, voegt Ingmar Larsen toe. &;Een traditionele portfoliosessie kost tijd, iets wat bureaus niet hebben en helemaal niet voor creatieve teams waarmee geen match is. Deze methode is makkelijk, snel en persoonlijk: je kan zelfs op de pot inschakelen.&;

De mannen hebben onder andere gewerkt voor internationale accounts als Paramount Pictures, Heineken en Disney. Meer informatie is te vinden op hun .

Het live-evenement start vanavond om 17:30, via op Periscope.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in