Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne vd dag: Borstlap, Muller & Pharrell voor G-Star

'Projects doesn't get any better than this.' Christian Borstlap werkte samen met Pharrell Williams voor de RAW for the Oceans Campaign voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Christian Borstlap (Partofabiggerplan) en Mark Muller (FHV BBDO) maakten voor G-Star (verantwoordelijk Thecla Schaeffer) een bijzondere animatiefilm ter lancering van de Raw for the Oceans-collectie. De wereldhit &;Happy&; van Pharell Williams begeleidt de film en Williams verzorgt ook de voice-over. 

related partner content for mobile comes here

G-Star brengt de Raw for the Oceans-collectie uit in samenwerking met Bionic Yarn, mede-opgericht door Williams. Bionic Yarn is een speciaal soort garen gemaakt van gerecycled plastic. Een derde partner is Parley for the Oceans, een organisatie die creativiteit inzet om bewustwording over het belang van schone oceanen te vergroten. De collectie, die in augustus wordt uitgebracht, is dus gemaakt van plastic dat afkomstig is uit de oceanen.

Borstlap heeft dit proces in een animatiefilm in beeld gebracht. Hij verzorgde art work, illustratie en regie. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in