Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Beter Bed weg van 'retteketet'

Beter Bed kiest voor iets meer serieuze benadering en vervangt clown door reus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BeyenMeyer is gevraagd om Beter Bed kwalitatiever en aantrekkelijker te positioneren, zonder aan de prijsperceptie (goedkoop) te tornen.

Het bureau voert inkoper Bert ten tonele, die niet alleen groot is omdat hij de inkoop doet voor meer dan duizend winkels, hij is ook letterlijk &;king size&;.

De campagne start vanaf 23 december op televisie, radio, internet, in de krant en in de winkel. De nieuwe slogan luidt: &;Dat is het grote voordeel van de grootste inkoper!&;

Credits:
Bureau: BeyenMeyer
Strategie: Peter Hoitinga
Logo/Identity: Rob Severein (iamartdirector.com)
Copy: Henk Oortwijn
Art: Yvo De Lange
Creative Director: Lodewijk van der Peet
Account: Els Franssen
Vormgeving: Marco Wempe
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Geluid/muziek: MacLoud
Verantwoordelijk bij Beter Bed: Ton Anbeek, Noortje Haegens, Ilse Schimmel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in