Campagne Sourcy is ode aan Nederland

Het Nederlandse mineraalwatermerk is sinds jaren terug op tv.

Samen met Brand New Telly werd een nieuwe merkcampagne bedacht en geproduceerd die net zo Nederlands is als het water zelf. &;Want water heeft het Nederlandse karakter gevormd en het Nederlandse karakter heeft Sourcy gevormd.&

De commercial laat Nederland zien vanuit het perspectief van de regendruppel. &;De druppel valt langs het Nederland waar iedereen vrij is om met elkaar te trouwen en waar onze kinderen opgroeien tot de gelukkigste ter wereld. We zien het Nederland waar we allemaal trots op mogen zijn. Na deze reis vol Nederlands karakter landt de druppel bij de bron in Bunnik waar hij zich na eeuwen van natuurlijke filtering uiteindelijk Sourcy mag noemen.&

De campagne ‘Sourcy. Vol Nederlands Karakter’ omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ ook billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer.



Credits
Brand New Telly – Wouter van der Pauw, Head of Creative; Arthur Herpel, Head of Business; Jeroen Konings, Business Director; Jenny Bakker, Creative Producer; Auke van Rossum, Art Director; Linda Metman, Strategy Director
OneSize – Pepijn Padberg, Executive Producer; Rogier Hendriks, Regisseur
Sourcy (Vrumona) – Karlijn van Ruiten, Marketing Manager; Florence Moorman, Brand Manager; Muriël Boelen, Brand Manager; Tina Dijkshoorn, CMI, Media & Strategy Manager.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie