Brechtje de Leij: 'Een app is in de meeste gevallen compleet zinloos'


In het interview praat De Leij over haar nieuwe boek ‘Mobiele Eenheid: Van Disruptie tot Digitale Strategie’. Ofwel: hoe bedrijven nog niet mobile ready zijn terwijl de consument dat wel is. Ook vertelt ze over de toekomst van mobile marketing. “Nederland is een voorloper op het gebied van mobile aan consumentkant, maar bedrijven zijn nog veel te weinig overgestapt naar mobile-first content.'
'Een app is voor bedrijven in de meeste gevallen compleet zinloos en is te vaak enkel ontwikkeld omdat marketeers dat een mooi verhaal vinden. Het is juist een kwestie van goed kijken naar wat er op dit moment gebeurt op je bestaande kanalen. Maak een goede analyse van je statistieken en schakel daar direct op door een experience te bieden die specifiek op mobiel gebruik is ingericht. Met de juiste content, snelheid en functionaliteiten.'
De shownotes met alle bronnen en cases vind je hier
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De Horecabond
De aflevering is ook te vinden in de iTunes store.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid