Overslaan en naar de inhoud gaan

Brechtje de Leij: 'Een app is in de meeste gevallen compleet zinloos'

Wayne Parker Kent The Agency interviewde voor podcast The Brief deze week Brechtje de Leij, mobile expert, keynote speaker en momenteel…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het interview praat De Leij over haar nieuwe boek ‘Mobiele Eenheid: Van Disruptie tot Digitale Strategie’. Ofwel: hoe bedrijven nog niet mobile ready zijn terwijl de consument dat wel is. Ook vertelt ze over de toekomst van mobile marketing. “Nederland is een voorloper op het gebied van mobile aan consumentkant, maar bedrijven zijn nog veel te weinig overgestapt naar mobile-first content.&;

&;Een app is voor bedrijven in de meeste gevallen compleet zinloos en is te vaak enkel ontwikkeld omdat marketeers dat een mooi verhaal vinden. Het is juist een kwestie van goed kijken naar wat er op dit moment gebeurt op je bestaande kanalen. Maak een goede analyse van je statistieken en schakel daar direct op door een experience te bieden die specifiek op mobiel gebruik is ingericht. Met de juiste content, snelheid en functionaliteiten.&;

related partner content for mobile comes here

De shownotes met alle bronnen en cases vind je

De aflevering is ook te vinden in de

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in