Overslaan en naar de inhoud gaan

Blue Band wint met gekleurde broodplankjes

Blue Band is winnaar van de PromZ 'Premiumpromotion of the Year' 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het margarinemerk was met de (die dit jaar verspreid werden verspreid in het kader van de langlopende iBeroepencampagne) genomineerd samen met de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts, de winkeltjesactie van Albert Heijn en de actie met Olli van Diergaarde Blijdorp.

related partner content for mobile comes here

De vakjury van de PromZ Premiumpromotion of the Year noemt lef, consistentie en een sterke strategie de kenmerken van de Beroepencampagne.

&;Al vier jaar op rij verrast Blue Band consumenten met een nieuw premium, zoals bestekjes en bordjes. In 2013 drong het margarinemerk van Unilever door tot de eettafel met gekleurde broodplankjes. De premiums zien er zeer kwalitatief uit, zijn een herkenbaar onderdeel van het grote geheel en worden met zorg en liefde aan de consument gepresenteerd, zowel online, in print, outdoor als op televisie.&;

Eerdere winnaars van de PromZ Premiumpromotion of the Year waren de Welpies van Albert Heijn (2008), de Cassettestick van Heineken (2009), de Dutch Dress van Bavaria (2010), de actie met de vrachtwagentjes van Douwe Egberts (2011) en de Mini’s van Albert Heijn (2012).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in