Overslaan en naar de inhoud gaan

Astrid Prummel en Susanne van Nierop beginnen Out in the Open

Out in the Open noemt zich 'brand publisher voor organisaties en merken die meer te melden hebben'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Out in the Open wil &;prikkelende&; journalistieke formats ontwikkelen voor organisaties die ‘out in the open’ willen gaan met verhalen over onderwerpen die hun doelgroep bezighouden

related partner content for mobile comes here

en willen vertellen over hun eigen uitdagingen en dilemma’s.

wil voor merken gaan werken met een netwerk van journalisten en andere ‘makers’. Deze community staat onder leiding van Susanne van Nierop en Astrid Prummel.

Brand publishing
Out in the Open borduurt deels voort op de gedachte achter het journalistieke label Untold Stories, dat Prummel

binnen reclamebureau FHV BBDO, waar ze toen begon na afscheid te hebben genomen als hoofdredacteur van Adformatie. Tegelijkertijd is het de expertise die Van Nierop de afgelopen jaren ontwikkelde als freelance journalist en tekstschrijver, onder meer voor Nuon, RTL Z, Het Parool en verschillende reclamebureaus. 

Veldonderzoek
Prummel: ‘Brand publishing bleek al snel een interessant nieuw domein. Er was interesse van klanten van FHV, van andere opdrachtgevers en ook van andere reclamebureaus met klanten die het verhaal achter het reclameverhaal willen vertellen. Negen maanden later ga ik samen met Susanne onafhankelijk Out In The Open.’ 

Van Nierop: ‘De afgelopen twee jaar heb ik “veldonderzoek” gedaan voor wat uiteindelijk Out in the Open is geworden. Ik ben ervan overtuigd dat merken beter kunnen, echt uitgevers kunnen zijn.’ 

Van Nierop en Prummel hebben jarenlang samengewerkt bij Adformatie. Van Nierop was tot 2014 chef online van Adfo Groep. Prummel was er tot januari van dit jaar hoofdredacteur.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in