Overslaan en naar de inhoud gaan

Antoinette Hoes ceo Blast Radius/Wunderman

De naam Wunderman keert terug in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Antoinette Hoes was Head of Strategy bij DDB and Tribal Worldwide, Amsterdam, waar ze vier jaar werkte. Ze begint in februari als de nieuwe ceo van Blast Radius/Wunderman Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Haar aanstelling past bij de toekomstplannen van Blast Radius/ Wunderman om zich verder te ontwikkelen &;als sterk digitaal bureau met een onderscheidend dienstenaanbod op het snijvlak van creativiteit, data en technologie&;. Blast Radius versterkt hiermee ook de banden binnen het Wunderman-netwerk.

Erwin Jansen, Benelux SVP EMEA Wunderman: &;Antoinette is een aanwinst voor Blast Radius/ Wunderman waar we enorm trots op zijn. Ze heeft zich sterk bewezen als strategisch leider en wij hebben er alle vertrouwen in dat zij het bureau naar een volgend niveau kan brengen. Met haar brede ervaring op het gebied van digital, strategie en creativiteit, maar ook vooral met haar sterke persoonlijkheid, past zij erg goed binnen de Wunderman-group en zie ik veel potentie voor de toekomst.&;

Hoes over haar nieuwe functie: &;Ik kijk er naar uit om met het Amsterdamse team aan de slag te gaan en de Blast Radius/Wunderman propositie "Creatively driven. Data inspired" nog sterker op de kaart te zetten. Met door inzichten gedreven creatief werk dat zijn scherpte krijgt door een uitstekend begrip van het menselijk denken en gedrag. Het is een geweldig en spannend moment om deel uit te gaan maken van de Wunderman group. De ambitie die ik voel bij de top van het bedrijf en in het werk dat wordt gemaakt sluit goed aan bij mijn eigen ambitie en temperament. &;

Wunderman
Hoewel Wunderman een groot internationaal netwerk is onder de vlag van WPP, verdween de naam in 2008 uit de Nederlandse bureauwereld nadat Wunderman Amsterdam opging in These Days Amsterdam. Blast Radius is internationaal actief in negen landen. Klanten van het Amsterdamse kantoor zijn onder meer Michelin, Microsoft en Leerdammer.

Foto: Guido van Nispen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in