Overslaan en naar de inhoud gaan

Anouk van Eijkeren wint Mindshare Thesis Award

Anouk van Eijkeren is de winnares van de derde Mindshare Thesis Award met haar scriptie over user generated content.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Eijkeren onderzocht welke factoren binnen user generated content bepalend zijn voor de online interactie tussen organisaties en hun klanten op sociale media.

related partner content for mobile comes here

De jury meldt: &;Ze gaf goede praktische tips met betrekking tot het gebruik van sociale media voor bedrijven. De toepasbaarheid gaf dan ook de doorslag bij de winst van Anouk.&; 

Van Eijkeren heeft afgezien van het aangeboden traineeship bij Mindshare, maar is wel zeer blij met de titel. De nummer 2 van de scriptieprijs, Stefan de Waal, is inmiddels wel begonnen aan een traineeship bij Mindshare. Hij loopt een half jaar mee op de afdelingen Business Intelligence en Digital.

De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de meest originele scriptie op het gebied van media voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Mindshare deelt de award jaarlijks uit in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA).

Foto vlnr: Ruud de Langen (CEO Mindshare), Anouk van Eijkeren, Thom Wernke (EOS)

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in