
Op de posters van de radiozender is te zien hoe mensen verkoeling zoeken tijdens de zomer. ‘538 richt zich met de nieuwe zomercampagne op een doelgroep die jong is of zich zo voelt. Dat betekent dat we in onze reclame-uitingen juist die doelgroep aanspreken’, zegt communicatieadviseur Annemarie Ubbels van Radio 538.
‘Ik vraag mij alleen af waarom je er voor kiest om drie hypergeseksualiseerde lichamen zo in de openbare ruimte te plaatsen voor de verkoop van muziek. Met een knipoog proberen we hiervoor aandacht te vragen’, zegt Luhrs tegen AT5 over de 538-campagne.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDie knipoog is een parodie op de halfnaakte vrouw met benen wijd, maar met een poes die aanstootgevende delen moet bedekken. Om de campagne op de hak te nemen fotografeerde Luhrs haar eigen vriend die ook met poes poseerde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee