Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred nieuwe creatieve bureau SNS

De bank kondigde eind 2016 aan op zoek te gaan naar een nieuw creatief bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Alfred is geselecteerd door SNS na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van SNS. Het bureau is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne van SNS en de vertaling hiervan voor tv, radio, outdoor, print en digitaal

Nuchterheid
Eddy Salfischberger
, managing partner van Alfred: “SNS en Alfred zijn een natuurlijke fit. We delen dezelfde nuchterheid en richten ons allebei op het grote Nederlandse publiek. Alfred is traditioneel sterk in food en fast-moving, maar is met klanten als Jumbo, Omoda en Simpel inmiddels ook vertegenwoordigd in retail en dienstverlening. Wat dat betreft is de komst van SNS een hele mooie aanvulling op het bestaande klantenportfolio. En bovendien een bewijs dat Alfred als geen ander in staat is om ook dit soort merken te populariseren met grote ideeën.'

related partner content for mobile comes here

Op dit moment werken SNS en Alfred samen aan de volgende stap in de 'Heel Normaal'-koers van de bank. De campagne begint vandaag in outdoor en online. Volgende week is de eerste tv-campagne te zien. Salfischberger zegt dat de pay-off 'Heel Normaal' blijft.

Samenwerking voor langere tijd


Woordvoerder Jascha Hagendoorn: 'Eind 2016 heeft SNS aangekondigd met een nieuw creatief bureau verder te bouwen aan het merk. We hadden behoefte aan een nieuwe, frisse blik om ons merk verder te brengen. Na een gerichte bureauoriëntatie hebben we samen met Alfred onderzocht of het door hen gepresenteerde concept haalbaar is en enthousiasme opwekt bij de doelgroep van SNS. Na de positieve resultaten onder onze doelgroep hebben we besloten om een samenwerking aan te gaan voor langere tijd.'

FHV BBDO


De samenwerking met FHV BBDO eindigde afgelopen jaar. Dat bureau ontwikkelde voor SNS de 'Heel Normaal' merkcampagne met Bennie Jolink en won daar een bronzen Effie mee.

afgelopen jaar. Dat bureau ontwikkelde voor SNS de 'Heel Normaal' merkcampagne met Bennie Jolink en won daar een bronzen Effie mee.

. Dat bureau ontwikkelde voor SNS de 'Heel Normaal' merkcampagne met Bennie Jolink en won daar een bronzen Effie mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in