ADR Nieuwsmedia gaat samenwerken met 24Kitchen

Ze willen samen het grootste culinaire platform van Nederland creëren.

FOX Networks Group - moederbedrijf van 24Kitchen - en de Persgroep Nederland - uitgever van de ADR titels - slaan daarvoor de handen ineen.

De samenwerking heeft als doel om Nederland culinair te inspireren. Dit geldt zowel voor de lezers van de kranten en sites van ADR Nieuwsmedia als de bezoekers van het 24Kitchen online platform. Praktische video’s met recepten, inspiratie en nieuws spelen een dominante rol op het nieuwe digitale platform. De bekende rubrieken en formats van AD en 24Kitchen zijn vanzelfsprekend aanwezig, maar er worden ook gezamenlijk nieuwe formats ontwikkeld.

De samenwerking past binnen de trend van allianties binnen de Nederlandse mediabranche.

Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland, zegt erover: 'Wij werken hard aan de groei van AD.nl en onze regiosites. Eten en drinken is al jaren onderdeel van de kranten, maar digitaal was dat wat mager. Wij zien groeiende interesse in koken, dus er is duidelijk behoefte aan meer. Samen met partner 24Kitchen gaan wij nu onze krachten bundelen om zowel onze lezers als adverteerders een veel sterker product te bieden.'

Marco de Ruiter, managing director van FOX Networks Group: 'De combinatie met het AD betekent een volgende stap voorwaarts in bereik en urgentie, waarbij het doel blijft om de nummer 1 bestemming voor foodliefhebbers te zijn. Met dit gemeenschappelijke platform kunnen 24Kitchen en AD alle liefhebbers een aantrekkelijk online startpunt bieden.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie