Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Live Editors Pick: Aart Lensink en Darre van Dijk

Op 15 en 16 september vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats. Dit zijn de sprekers die redacteuren van Adfogroep in ieder geval…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aart Lensink (LVB Networks) zal zich niet graag als goeroe op het schild gehesen zien, maar als je iets wil leren over contentmarketing, mis het verhaal van deze down-to-earth-vakman niet.

related partner content for mobile comes here

Aart Lensink

Lensink vindt dat veel contentmarketing-strategieën zijn gebaseerd op los zand en leiden tot me-too content. Hij belooft in zijn sessie als een heuse docent voor de klas te gaan staan en les te geven in formatontwikkeling. Lensink is niet van de blabla en geeft bruikbare handvatten om met contentmarketing aan de slag te gaan. Hij zegt: ‘Formats zijn nodig om je content structuur en onderscheidend vermogen te geven. Klanten houden van herkenbare en tegelijkertijd verrassende formats.’

 

: Met ijzersterke formats naar betere contentmarketing
Onderwerpen: Contentstrategie, Strategie
Woensdag 16 september
15:45 - 16:15
Theater 4

Darrre van Dijk

Coca-Cola is het nationale elftal onder de merken. Iedereen heeft er een mening over en iedereen weet hoe het beter moet. Én iedereen wil weten waar ze nou weer mee komen. Des te interessanter als Darre van Dijk van Ogilvy & Mather Amsterdam er iets over komt zeggen, want die heeft voor bijvoorbeeld uitvaartverzekeraar Dela wel aardverschuivende dingen gedaan.

Ook voor Coca-Cola maakte Van Dijk met zijn bureau Ogilvy al een aantal interessante dingen. Hij schreef onder meer een heuse muziektrack die is opgenomen in de populaire video dance game Just Dance Now. Daarmee nestelen Darius Dante – de artiestennaam van Van Dijk – en Coca-Cola zich tussen wereldsterren als Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé. Wat is de visie van Darre van Dijk op het merk Coca-Cola?

: Coca Cola Branding & Campagnes (English)
Onderwerpen: Actiemarketing, Creatie & campagnes, Media-inzet, Strategie
Woensdag 16 september
12:30 - 13:10
Mainstage

Deze sprekers zijn uitgelicht door Roderick Mirande, redacteur bij Adfo Groep

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in