Overslaan en naar de inhoud gaan

AD heeft in print opnieuw groter bereik dan De Telegraaf

Volgens de nieuwste NOM Printmonitor (2017-II) is AD samen met zijn regio-edities ruim de grootste krant.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Persgroep de grootste


De Persgroep is met alle titels samen (landelijk en regionaal) de grootste dagbladuitgever met een bereik van 3.859.000. TMG komt met De Telegraaf, Metro en Holland Media Combinatie uit op een bereik van 2.537.000 personen.

De Persgroep is met alle titels samen (landelijk en regionaal) de grootste dagbladuitgever met een bereik van 3.859.000. TMG komt met De Telegraaf, Metro en Holland Media Combinatie uit op een bereik van 2.537.000 personen.

Het totaalbereik van dagbladen in Nederland is 6.583.000. Landelijke dagbladen bereiken inclusief gratis dagbladen 4.372.000 mensen en regionale dagbladen 3.230.000.

Voor de NOM Printmonitor worden jaarlijks ongeveer 17.000 respondenten van 13 jaar en ouder ondervraagd over het lezen van dagbladen, magazines en huis-aan-huis-kranten. Deze steekproef staat voor 14.246.000 Nederlanders van 13 jaar en ouder. GfK voert het uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in