Achtung! heeft nieuwe klant Fernandes en komt met ‘No Spang. Maak er wat van'

Het mantra wordt breed gelanceerd in de media.

Achtung! mcgarrybowen heeft het nieuw mantra: ‘No Spang. Maak er wat van. Fernandes.’ ontwikkeld. 

De nieuwe campagne draait om de dagelijkse struggle in het leven van jongeren uit de Randstad. Of je nou ‘stress’ hebt om er goed uit te zien, om te regelen of om op te boksen tegen verwachtingen; van elke situatie valt iets te maken.

Het ‘No Spang. Maak er wat van.’-mantra wordt breed gelanceerd met een serie video’s, mobile advertising, ‘No Spang’-pre-rolls, een eigen playlist, Spotify-advertising, activatie en OOH. Ook zijn er met video’s op maat in het blok voor enkele grote blockbusters.

Surinaamse zienswijze
Patrick van Haperen en Robin Meekel zijn creatief verantwoordelijk. ´Met de nieuwe Fernandes-campagne benadrukken we de Surinaamse zienswijze dat je van elke situatie iets kan maken. Dit vertaalde zich naar een campagne die eruit ziet zoals het product smaakt. Een kleurrijke en snappy vertelstijl die aansluit bij de doelgroep en hun leefwereld.´

Millford ontwierp de pack designs van de vernieuwde blikjes.

´Fernandes heeft een uitgesproken imago en uitgesproken smaak. Daar hoort een uitgesproken en opvallende campagne bij waar het merk en onze lekkere Surinaamse frisdrank in de herkenbaar gekleurde blikjes een hoofdrol krijgen', zegt Joost Dijkstra, Sr. Manager Portfolio bij Coca-Cola European Partners en verantwoordelijk voor Fernandes.

 


Credits
Klant: Fernandes (Coca Cola Enterprises)
Verantwoordelijk klant: Joost Dijkstra, Cynthia Smeets, Brendan Lyons
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Creatie: Patrick van Haperen, Robin Meekel, Mark Muller (CD)
Strategie: Gerben van der Zwaard
Account: Joeri Bakker
Producer: Johan de Meijer
Design: Christian Mezöfi, Scott Kooken, Joost Huver
Animatie: Danny Merk, David Schagerström
Sound Studio: Earforce

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie