Overslaan en naar de inhoud gaan

3sixtyfive organiseert met Adformatie vierde editie van SXSW Update

In één middag op de hoogte van de belangrijkste trends, startups en marketing-innovaties van het grootste interactieve congres ter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitaal bureau 3sixtyfive organiseert op donderdagmiddag 30 april samen met Adformatie de vierde editie van SXSW Update. Tijdens het event wordt verslag uitgebracht van de belangrijkste trends, startups en marketing-innovaties van het grootste interactieve congres ter wereld: South By Southwest (SXSW).

related partner content for mobile comes here

Na eerdere edities te hebben georganiseerd in thuisstad Haarlem, is dit keer B-Amsterdam de plaats van handeling. In één middag worden de belangrijkste hoogtepunten in vogelvlucht  gepresenteerd.

Het voorlopig programma bevat de volgende thema&;s:

  • Trending on SXSW 2015
  • Internet of Self & A.I.
  • Redefining Retail
  • Virtual Reality in Marketing
  • Smart Health
  • Where Disruption meets Branding
  • Hacking Fashion
  • Top 10 startups (incl gastspreker) 

Initiatief 3sixtyfive en Adformatie 

3sixtyfive bezocht ook dit jaar weer SXSW Interactive, het jaarlijkste hoogtepunt voor de mondiale tech-scene. Doel van het bezoek is inspiratie en kennis op te doen ten behoeve van strategieën, concepten en campagnes. Daarnaast deelt 3sixtyfive de kennis die het heeft opgedaan tijdens het event SXSW Update. Vanwege de sterk toegenomen belangstelling voor het event is dit jaar besloten om SXSW Update middels een samenwerking met Adformatie breder te trekken en toegankelijker te maken voor geïnteresseerde marketing- en communicatieprofessionals.

Tickets zijn verkrijgbaar via , met korting voor Adfo Groep (Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Creatie en Communicatie) abonnees en relaties van 3sixtyfive.

Sfeerimpressie van SXSW Update 2014

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in