Overslaan en naar de inhoud gaan

3 social women to watch: Engaging Woman of TY

Vrijdagavond zijn in de Melkweg in Amsterdam de winnaars van Engaging Woman of the Year bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anna-Maria Giannattasio is Engaging Woman of the Year 2013. De prijs werd vrijdag uitgereikt in Amsterdam nadat de 10 genomineerden zich hadden gepresenteerd aan het publiek en de jury, bestaande uit Lieke Lamb, Willem Sijthoff, Barbara Barend, Hans Molenaar, Xaviera Ringeling, Stephan Fellinger en Patrick Petersen. 

related partner content for mobile comes here

De prijs wordt uitgereikt aan een ondernemer, zzp&;er of manager die social media doelgericht en succesvol weet in te zetten. Haar social influence is hierbij een factor.

Giannattasio, bekend als en van , zet social media succesvol in voor haar bedrijf Puur Event. Ze wist de jury te overtuigen met haar betoog over Plogs (photo blogs). Zie ook haar beeldverslag van de avond. Giannattasio kreeg een opleidingscheque van Beeckstijn als prijs. 

Gonny van der Zwaag (), oprichter van de populaire blog  en foodblogger, werd tweede en kunstenares Tinkebell () werde derde. Zie ook de liveblog die Adformatieblogger Edwin Korver bijhield tijdens de verkiezing. 

De tien genomineerden waren:

De top 10

De 10 finalisten van Engaging Woman Of The Year editie 2013 – die streden om de titel waren – (in willekeurige volgorde):

  • Petra de Boevere;
  • Gonny van der Zwaag;
  • Irena Marmelstein;
  • TINKEBELL;
  • Ebru Umar;
  • Doenja Hagtingius;
  • Eva van Zeeland;
  • Jeanet Bathoorn;
  • Anna-Maria Giannattasio ()  
  • Archana Haarnack

Engaging Woman of the Year is een initiatief van Patrick Petersen (). 

[Foto: via ]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in