Media / JANUARY 20, 2025 18:00 Talpa Media en Audiohuis gaan exclusief samenwerken met advertentieverkoop podcasts De partijen willen een top-3 positie in de Nederlandse podcastmarkt veroveren.
Campagnes / JANUARY 20, 2025 14:07 KPMG wil stereotype beeld over zichzelf veranderen met nieuwe merkcampagne Joe Public heeft recent de pitch van het consultancybedrijf gewonnen.
Media / JANUARY 20, 2025 13:52 Uitgesteld kijken voortaan tot en met 27 dagen na uitzenddag te meten Optie is beschikbaar door een aanpassing in de meting van NMO Kijken.
Bureaus / JANUARY 20, 2025 12:11 IPG Mediabrands wint account Domino’s Bureau is vanaf 1 maart verantwoordelijk voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop in Nederland en België.
Media / JANUARY 20, 2025 09:32 Voetbalfans kunnen nu ook zonder registratie kijken naar Europees voetbal op Ziggo Sport VodafoneZiggo en Ziggo Sport breiden de toegang tot Uefa-clubvoetbal uit.
Media / JANUARY 19, 2025 07:00 Podcast voor de Week: De waanzinnige belofte Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Bureaus / JANUARY 17, 2025 16:41 Drie bureaus in pitch Hak, DDB doet niet mee De uitslag volgt eind februari. Fred Moolhuijsen begeleidt (wederom) de pitch.
Carriere / JANUARY 17, 2025 14:53 Hugo van den Bos naar DartDesign Hugo van den Bos, voorheen Total Design, is door DartDesign aangetrokken als strategisch adviseur.
Bureaus / JANUARY 17, 2025 14:14 'Drömland' van Ikea op Lowlands in de prijzen De activatie komt uit de koker van social-bureau Home.
Premium Artificial Intelligence / JANUARY 17, 2025 07:36 AI verandert de manier waarop online marketingboodschappen overkomen op je publiek, voorspelt de CMO van HubSpot Een interview Kipp Bodnar, CMO van marketingplatform en miljardenbedrijf HubSpot.
Premium Campagnes / JANUARY 16, 2025 15:59 De vrolijke sokken van Zeeman en meer campagnes Ook Natuurhuisje, Nespresso, Lassie, Holland & Barrett en Welkoop spelen zichzelf in de kijker.
Artificial Intelligence / JANUARY 16, 2025 12:23 AI en marketing: beste leiders, laat je niet afleiden van de kernzaken Dringende oproep van Youri Harmsen aan marketeers: neem AI serieus, maar verlies je er niet in.
Artificial Intelligence / JANUARY 16, 2025 11:24 Gen-AI en foodporn: 'Aan het herschikken van pixels was al weinig 'echt'' Of AI het einde betekent voor de business van foodspecialist Olaf van Gerwen? 'Rustig nou effe.'
Media / JANUARY 16, 2025 08:23 Shell en RetailMedia.One werken samen met Station Takeover Een mediaplatform rondom Shell-stations.
Carriere / JANUARY 16, 2025 07:00 Tessa Johanneke van den Dool senior salesmanager Teads Ze was interim-salesmanager bij Adform.
Media / JANUARY 15, 2025 15:18 Techuitgever BigSpark neemt Apple-nieuwswebsite iCulture over Mogelijk gaat iCulture een printmagazine uitbrengen.
Reputatie & crisis / JANUARY 15, 2025 15:00 Zonder polarisatie geen sterke positionering Stop met streven naar consensus, zoek de controverse, bepleit communicatiespecialist Paul Stamsnijder.
Premium Bureaus / JANUARY 15, 2025 14:28 Hard werken en scherpe keuzes maken: bureaubazen blikken terug op 2024 Reclamebureaus hebben te maken met krappe budgetten, talententekort en snel veranderende klantbehoeften. Hoe blijven zij veerkrachtig?
Premium Bureaus / JANUARY 15, 2025 13:40 Selmore en DotControl samen verder met Franse Dékuple Group Mogelijk verdwijnen de bureaunamen Selmore en Dotcontrol op een later moment.
Media / JANUARY 15, 2025 13:00 Amstel Bier, ING en Ici Paris XL partners nieuwe RTL-talentenjacht ‘The Headliner’ Twee coachteams gaan met andere professionals uit de muziekindustrie de kijker helpen bij het kiezen van 'dé nieuwe livesensatie'.