Premium Bureaus / 21 FEBRUARI 2025, 15:03:27 Thuiskomen bij digital agency Level Level Wat ooit een verlaten theater was, is nu een prettige werkplek waar transparantie en saamhorigheid de toon zetten.
Media / 21 FEBRUARI 2025, 12:09:02 Out-of-homemarkt groeit in 2024 naar recordomzet van 302 miljoen euro De groei van de markt komt bijna geheel voor rekening van de bestedingen aan DOOH.
Bureaus / 21 FEBRUARI 2025, 11:49:44 IPG Mediabrands begint Mediabrands Academy Kennisdeling is de strategische pijler achter de academy.
Purpose Marketing / 21 FEBRUARI 2025, 11:32:32 Smarthouse doet rebranding Oxious Talent Factory naar Remake Society Rotterdamse repair & repurpose-shop 'wil nog meer sociale en circulaire impact maken'.
Premium Data & Insights / 21 FEBRUARI 2025, 11:30:00 Gen Alpha houdt van gamen, YouTube en Ronaldo, concludeert For You Agency na gesprekken met honderden kinderen Gen Alpha zijn kinderen geboren tussen 2010 en 2024. Een onderzoek laat zien wat deze doelgroep bezighoudt.
Campagnes / 21 FEBRUARI 2025, 11:04:40 KFC toont lef met 'extreem spicy' campagne 'Dit kunnen we echt niet maken', was de aanvankelijke reactie van KFC. Toch wist bureau Truus de fastfoodketen te overtuigen.
Premium Carriere / 21 FEBRUARI 2025, 09:25:48 Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van de movers & shakers in de marcomindustrie.
Premium Customer Experience / 21 FEBRUARI 2025, 09:00:00 3 op de 10 Nederlanders pleit voor stoppen factchecken berichten op Facebook en Instagram, ook als dat meer desinformatie oplevert Consumentenpanel van Adformatie denkt erg verschillend over Meta's wens om minder aan factchecking te doen.
Campagnes / 20 FEBRUARI 2025, 16:56:54 Confronterende outdoorcampagne toont impact zelfdoding op nabestaanden De campagne van Stichting 113 is ontwikkeld door oud-creatieven van KesselsKramer.
Premium Merkstrategie / 20 FEBRUARI 2025, 12:53:23 ‘Marketing in het MKB is veel meer dan een paar clicks kopen’ 'Veel ondernemers willen gewoon omzet. Ze moeten zich dan niet verliezen in likes en shares, maar in concrete acties die klanten opleveren.’
Premium Artificial Intelligence / 20 FEBRUARI 2025, 11:31:41 ‘Door AI moet je nu écht creatief zijn om een goede campagne te ontwikkelen’ Een interview met Patritia Pahladsingh, ceo en managing director van Accenture Song Nederland, over de impact van AI op de creatieve sector.
Bureaus / 20 FEBRUARI 2025, 10:42:30 KFC Nederland naar Abovo Maxlead Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen.
Bureaus / 20 FEBRUARI 2025, 09:25:53 Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner De samenwerking gaat per direct in.
Design / 20 FEBRUARI 2025, 07:55:14 Nederlands programma op SXSW draait om 'immersive experiences' Allerlei activiteiten moeten de Nederlandse deelnemers meer leren over IX.
Media / 19 FEBRUARI 2025, 16:07:32 Minister wil publieke omroepen onderbrengen in omroephuizen In vier of vijf huizen moeten verschillende omroepen gaan samenwerken om programma's te maken, is het plan van minister Bruins.
Contentmarketing / 19 FEBRUARI 2025, 15:39:14 Het White Lotus Effect: hoe entertainment toerisme en branding aandrijft Voor merken die willen opvallen in een verzadigde markt, is storytelling in de vorm van film en series geen luxe, maar een noodzaak.
Premium Bureaus / 19 FEBRUARI 2025, 12:35:43 Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven? Zijn bureaus te passief in het beschermen van hun creatieve meerwaarde tegen de opkomst van bijvoorbeeld AI en in-house teams?
Premium Campagnes / 19 FEBRUARI 2025, 12:14:12 Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Reputatie & crisis / 19 FEBRUARI 2025, 08:04:35 Max Verstappen vreest boetes, gaat 'niet meer te veel zeggen' dit F1-seizoen Formule 1 deelt dit jaar hogere boetes en mogelijk ook schorsingen uit bij grof taalgebruik door coureurs.
Campagnes / 18 FEBRUARI 2025, 20:13:54 Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.