Premium Customer Experience Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje Tijdens de pandemie groeide de vraag naar tuinproducten explosief, maar die piek werd gevolgd door een daling. Deze trends keren het tij.
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Advertorial Van beleving naar brand love: de kracht van experiential marketing Hoe zorg je ervoor dat je merk écht blijft hangen in een tijd waarin we elke dag honderden reclame-uitingen voorgeschoteld krijgen?
Partnerbijdrage Rebranding staat of valt niet alleen met design – maar met organisatie Tijdens CMO Day 2025 verkennen we wat er echt nodig is om een merktransformatie succesvol te laten landen.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Premium Customer Experience Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje Tijdens de pandemie groeide de vraag naar tuinproducten explosief, maar die piek werd gevolgd door een daling. Deze trends keren het tij.
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Advertorial Van beleving naar brand love: de kracht van experiential marketing Hoe zorg je ervoor dat je merk écht blijft hangen in een tijd waarin we elke dag honderden reclame-uitingen voorgeschoteld krijgen?
Partnerbijdrage Rebranding staat of valt niet alleen met design – maar met organisatie Tijdens CMO Day 2025 verkennen we wat er echt nodig is om een merktransformatie succesvol te laten landen.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Reputatie & crisis Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk Vier specialisten over het bewust en onbewust namaken van reclame.
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Partnerbijdrage Hoe realiseer je gedragsverandering bij je B2B-doelgroep? Thijs van der Zande, commercieel manager van de zakelijke titels van DPG Media, deelt 7 stappen voor gedragsverandering bij je b2b-doelgroep
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Reputatie & crisis Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk Vier specialisten over het bewust en onbewust namaken van reclame.
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Partnerbijdrage Hoe realiseer je gedragsverandering bij je B2B-doelgroep? Thijs van der Zande, commercieel manager van de zakelijke titels van DPG Media, deelt 7 stappen voor gedragsverandering bij je b2b-doelgroep
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
Premium Bureaus Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk Ook presenteert het bureau een nieuwe directie.
Premium Bureaus We Are Era neemt influencer-bureau New Kith over We Are Era (onderdeel van RTL) heeft 100% van de aandelen van New Kith overgenomen.
Partnerbijdrage Megawatt: Supercharging brands met miljoen watt energie Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Partnerbijdrage Meer media, minder chaos Vincent Seeber, Strategy Director TBWA\NEBOKO en Esprix jurylid Long Term over creatieve consistentie in media-uitingen.
Campagnes Nieuwe Smyle-campagne slaat belangrijke stap over CAMPAGNEPRAAT | Ligt de focus van dit nog onbekende merk niet teveel op de zeevervuiling in plaats van op het product zelf?
Premium Campagnes Marktplaats speelt in op inflatie en opruimdrift met nieuwe campagne ‘Verkoop wat je hebt, krijg wat je wil’ In een tijd waarin consumenten bewuster omgaan met hun geld, zet Marktplaats in op de kracht van tweedehands met een nieuwe merkcampagne.
Media Podcast voor de Week: Het Fortuin Carlier Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Campagnes Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar' De uitreiking vindt plaats op 15 mei in Straat Museum.
Merkstrategie De wereld is groter dan de VS Nu we worden gedwongen nieuwe handelsroutes te ontdekken, biedt een frisse blik op het oosten wellicht meer soelaas dan gedacht.
Carriere Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’ Het vermogen om te luisteren, om empathisch en ook nieuwsgierig te zijn, en dat weten om te zetten tot actie, tekent Jhelisa Panfred.
Premium Campagnes Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne Ceci n'est pas un bureau tekent wederom voor concept en creatie.
Premium Bureaus Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
Premium Bureaus Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk Ook presenteert het bureau een nieuwe directie.
Premium Bureaus We Are Era neemt influencer-bureau New Kith over We Are Era (onderdeel van RTL) heeft 100% van de aandelen van New Kith overgenomen.
Partnerbijdrage Megawatt: Supercharging brands met miljoen watt energie Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Partnerbijdrage Meer media, minder chaos Vincent Seeber, Strategy Director TBWA\NEBOKO en Esprix jurylid Long Term over creatieve consistentie in media-uitingen.
Campagnes Nieuwe Smyle-campagne slaat belangrijke stap over CAMPAGNEPRAAT | Ligt de focus van dit nog onbekende merk niet teveel op de zeevervuiling in plaats van op het product zelf?
Premium Campagnes Marktplaats speelt in op inflatie en opruimdrift met nieuwe campagne ‘Verkoop wat je hebt, krijg wat je wil’ In een tijd waarin consumenten bewuster omgaan met hun geld, zet Marktplaats in op de kracht van tweedehands met een nieuwe merkcampagne.
Media Podcast voor de Week: Het Fortuin Carlier Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Campagnes Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar' De uitreiking vindt plaats op 15 mei in Straat Museum.
Merkstrategie De wereld is groter dan de VS Nu we worden gedwongen nieuwe handelsroutes te ontdekken, biedt een frisse blik op het oosten wellicht meer soelaas dan gedacht.
Carriere Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’ Het vermogen om te luisteren, om empathisch en ook nieuwsgierig te zijn, en dat weten om te zetten tot actie, tekent Jhelisa Panfred.
Premium Campagnes Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne Ceci n'est pas un bureau tekent wederom voor concept en creatie.