Campagnes YoungCapital kiest creatie boven context en dat valt op CAMPAGNEPRAAT | Vette creatie, vindt ons duo. Hierna wel graag meer context, slimme media en nuance.
Premium Data & Insights 'Hoi, mijn naam is Pernille en ik ben een thalassofiel' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Pernille Kok-Jensen van Mare Amsterdam.
Partnerbijdrage Nieuw in Amsterdam: Groep Maatschappelijke Kinderopvang Mensch adviseert bij positionering en tekent voor visual identity.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Premium Bureaus Meer storm op komst in de bureauwereld 'De snelheid waarmee bureaus omvallen, is indrukwekkend'.
Campagnes YoungCapital kiest creatie boven context en dat valt op CAMPAGNEPRAAT | Vette creatie, vindt ons duo. Hierna wel graag meer context, slimme media en nuance.
Premium Data & Insights 'Hoi, mijn naam is Pernille en ik ben een thalassofiel' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Pernille Kok-Jensen van Mare Amsterdam.
Partnerbijdrage Nieuw in Amsterdam: Groep Maatschappelijke Kinderopvang Mensch adviseert bij positionering en tekent voor visual identity.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Premium Bureaus Meer storm op komst in de bureauwereld 'De snelheid waarmee bureaus omvallen, is indrukwekkend'.
Campagnes Centerparcs komt met nieuwe positionering die wegvalt tussen zon- en skigeweld CAMPAGNEPRAAT | Stoer hoor, zo'n nieuwe koers, maar wat is de boter bij de vis?
Premium Carriere Jasper van Lingen (StudioM): ‘Ik ben niet bang aangelegd’ TALENT SPOTTING | Young in Media Talent van 2024 Van Lingen focust op 'echte herkenning'.
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Partnerbijdrage Somention breidt creatief team uit met video- en AI-talent Met deze versterking zet het bureau volop in op het creëren van opvallende content voor platformen zoals TikTok, Snapchat en Instagram.
Partnerbijdrage Scooperz opent nieuw hoofdkantoor in Breda: mijlpaal in groei Een boegbeeld voor verdere groei en internationale ambities.
Premium Campagnes Delta lanceert merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ met focus op zorgeloos glasvezelinternet Delta speelt in zijn nieuwe merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ in op de soms frustrerende momenten die consumenten ervaren met internet.
Campagnes Centerparcs komt met nieuwe positionering die wegvalt tussen zon- en skigeweld CAMPAGNEPRAAT | Stoer hoor, zo'n nieuwe koers, maar wat is de boter bij de vis?
Premium Carriere Jasper van Lingen (StudioM): ‘Ik ben niet bang aangelegd’ TALENT SPOTTING | Young in Media Talent van 2024 Van Lingen focust op 'echte herkenning'.
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Partnerbijdrage Somention breidt creatief team uit met video- en AI-talent Met deze versterking zet het bureau volop in op het creëren van opvallende content voor platformen zoals TikTok, Snapchat en Instagram.
Partnerbijdrage Scooperz opent nieuw hoofdkantoor in Breda: mijlpaal in groei Een boegbeeld voor verdere groei en internationale ambities.
Premium Campagnes Delta lanceert merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ met focus op zorgeloos glasvezelinternet Delta speelt in zijn nieuwe merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ in op de soms frustrerende momenten die consumenten ervaren met internet.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’ CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Advertorial ESG: CMO’s ticket to the boardroom ESG-doelen zijn onderdeel van de waardepropositie van merken.
Merkstrategie Cees Hannema (Omoda): ‘Snelle levering is een hygiënefactor’ CMO Studio | Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat…
Merkstrategie Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’ CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Premium Campagnes Micazu 'is goed in vakantie' en meer campagnes Ook Center Parcs, ALS Nederland, ESPN en Bux laten van zich horen.
Bureaus Getty Images neemt concurrent Shutterstock over Met de overname willen de bedrijven kosten besparen en de winstgevendheid vergroten
Premium Craft Maurice Fransen: ‘Ik sla aan op bijzondere verhalen achter gewone auto’s’ Fransen is business director bij reclamebureau Hotel L’Amour. Daarnaast is hij ook ‘directeur’ van zijn Instagramaccount Plankhond.
Partnerbijdrage Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’ 'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Campagnes Roorda ontwikkelt campagne om criminaliteit te herkennen Op 13 januari gaat de campagne ‘Vreemd of verdacht?’ van start.
Campagnes Bux lanceert campagne voor financiële fitheid in 2025 Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op onze financiële gezondheid.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Campagnes Frisse campagnebeelden, maar wat heeft Degiro precies te bieden? CAMPAGNEPRAAT | Iedereen kan een belegger zijn. Mooi. Maar waarom we dat moeten doen bij Degiro is ons panel niet helemaal duidelijk.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Premium Campagnes Micazu 'is goed in vakantie' en meer campagnes Ook Center Parcs, ALS Nederland, ESPN en Bux laten van zich horen.
Bureaus Getty Images neemt concurrent Shutterstock over Met de overname willen de bedrijven kosten besparen en de winstgevendheid vergroten
Premium Craft Maurice Fransen: ‘Ik sla aan op bijzondere verhalen achter gewone auto’s’ Fransen is business director bij reclamebureau Hotel L’Amour. Daarnaast is hij ook ‘directeur’ van zijn Instagramaccount Plankhond.
Partnerbijdrage Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’ 'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Campagnes Roorda ontwikkelt campagne om criminaliteit te herkennen Op 13 januari gaat de campagne ‘Vreemd of verdacht?’ van start.
Campagnes Bux lanceert campagne voor financiële fitheid in 2025 Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op onze financiële gezondheid.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Campagnes Frisse campagnebeelden, maar wat heeft Degiro precies te bieden? CAMPAGNEPRAAT | Iedereen kan een belegger zijn. Mooi. Maar waarom we dat moeten doen bij Degiro is ons panel niet helemaal duidelijk.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'