Premium Artificial Intelligence ‘Door AI moet je nu écht creatief zijn om een goede campagne te ontwikkelen’ Een interview met Patritia Pahladsingh, ceo en managing director van Accenture Song Nederland, over de impact van AI op de creatieve sector.
Premium Bureaus Thuiskomen bij digital agency Level Level Wat ooit een verlaten theater was, is nu een prettige werkplek waar transparantie en saamhorigheid de toon zetten.
Partnerbijdrage Megawatt: Supercharging brands met miljoen watt energie Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Purpose Marketing Smarthouse doet rebranding Oxious Talent Factory naar Remake Society Rotterdamse repair & repurpose-shop 'wil nog meer sociale en circulaire impact maken'.
Premium Artificial Intelligence ‘Door AI moet je nu écht creatief zijn om een goede campagne te ontwikkelen’ Een interview met Patritia Pahladsingh, ceo en managing director van Accenture Song Nederland, over de impact van AI op de creatieve sector.
Premium Bureaus Thuiskomen bij digital agency Level Level Wat ooit een verlaten theater was, is nu een prettige werkplek waar transparantie en saamhorigheid de toon zetten.
Partnerbijdrage Megawatt: Supercharging brands met miljoen watt energie Dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’ bewijst Megawatt met het scherp neerzetten van vernieuwde propositie.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Purpose Marketing Smarthouse doet rebranding Oxious Talent Factory naar Remake Society Rotterdamse repair & repurpose-shop 'wil nog meer sociale en circulaire impact maken'.
Premium Carriere Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van de movers & shakers in de marcomindustrie.
Campagnes Confronterende outdoorcampagne toont impact zelfdoding op nabestaanden De campagne van Stichting 113 is ontwikkeld door oud-creatieven van KesselsKramer.
Contentmarketing Het White Lotus Effect: hoe entertainment toerisme en branding aandrijft Voor merken die willen opvallen in een verzadigde markt, is storytelling in de vorm van film en series geen luxe, maar een noodzaak.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Partnerbijdrage Bijna de helft van de Nederlanders wordt beïnvloed door kerstadvertenties Gebruik de laatste onderzoeksinzichten om jouw merk bovenaan de kerstverlanglijstjes van Nederlanders te krijgen.
Premium Bureaus Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven? Zijn bureaus te passief in het beschermen van hun creatieve meerwaarde tegen de opkomst van bijvoorbeeld AI en in-house teams?
Premium Carriere Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van de movers & shakers in de marcomindustrie.
Campagnes Confronterende outdoorcampagne toont impact zelfdoding op nabestaanden De campagne van Stichting 113 is ontwikkeld door oud-creatieven van KesselsKramer.
Contentmarketing Het White Lotus Effect: hoe entertainment toerisme en branding aandrijft Voor merken die willen opvallen in een verzadigde markt, is storytelling in de vorm van film en series geen luxe, maar een noodzaak.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Partnerbijdrage Bijna de helft van de Nederlanders wordt beïnvloed door kerstadvertenties Gebruik de laatste onderzoeksinzichten om jouw merk bovenaan de kerstverlanglijstjes van Nederlanders te krijgen.
Premium Bureaus Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven? Zijn bureaus te passief in het beschermen van hun creatieve meerwaarde tegen de opkomst van bijvoorbeeld AI en in-house teams?
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Premium Campagnes Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Campagnes Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.
Premium Campagnes Natwerk en Eru lanceren nieuwe campagne: 'Eru moet uiteindelijk bekender worden dan Goudkuipje' De smeerkaasmaker, meest bekend van Goudkuipje, moet de komende jaren een label worden dat staat voor 'innovatieve smeerkaasproducten'.
Partnerbijdrage Scooperz opent nieuw hoofdkantoor in Breda: mijlpaal in groei Een boegbeeld voor verdere groei en internationale ambities.
Partnerbijdrage Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’ 'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Media Theater of strategie? Mediabedrijven vechten tegen Big Tech Veel mediabedrijven opereren vaak vanuit een inside-out-benadering. Dat kan anders, betoogt Peter Van Wijnaerde. Een Belgisch perspectief.
Bureaus Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder Zowel Baas als Oona hebben de aandelen verkocht aan de nieuwe bv 'Oona/Baas Group'.
Bureaus Toprak Özturan managing director van Modern Citizens Ze moet zorgen voor groei van het Candid-bureau in Nederland.
Campagnes Briljant concept van McDonald’s waar nog veel meer uit te halen valt We hebben vandaag te maken met een streng gestemd duo. 'De propositie is slim, maar de uitvoering kan grootser, meer McDonald's-waardig.'
Design ADCN stelt nieuw creatief bestuur aan Deze nieuwe Creative Board zal zich specifiek richten op inhoudelijke en creatieve vraagstukken.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Carriere Pact Creative Hub geopend: tijdelijke hotspot voor jonge makers De hub is een initiatief van de Pact United Foundation, die jonge creatieven ondersteunt in hun creatieve en professionele ontwikkeling.
Premium Campagnes Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Campagnes Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.
Premium Campagnes Natwerk en Eru lanceren nieuwe campagne: 'Eru moet uiteindelijk bekender worden dan Goudkuipje' De smeerkaasmaker, meest bekend van Goudkuipje, moet de komende jaren een label worden dat staat voor 'innovatieve smeerkaasproducten'.
Partnerbijdrage Scooperz opent nieuw hoofdkantoor in Breda: mijlpaal in groei Een boegbeeld voor verdere groei en internationale ambities.
Partnerbijdrage Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’ 'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Media Theater of strategie? Mediabedrijven vechten tegen Big Tech Veel mediabedrijven opereren vaak vanuit een inside-out-benadering. Dat kan anders, betoogt Peter Van Wijnaerde. Een Belgisch perspectief.
Bureaus Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder Zowel Baas als Oona hebben de aandelen verkocht aan de nieuwe bv 'Oona/Baas Group'.
Bureaus Toprak Özturan managing director van Modern Citizens Ze moet zorgen voor groei van het Candid-bureau in Nederland.
Campagnes Briljant concept van McDonald’s waar nog veel meer uit te halen valt We hebben vandaag te maken met een streng gestemd duo. 'De propositie is slim, maar de uitvoering kan grootser, meer McDonald's-waardig.'
Design ADCN stelt nieuw creatief bestuur aan Deze nieuwe Creative Board zal zich specifiek richten op inhoudelijke en creatieve vraagstukken.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Carriere Pact Creative Hub geopend: tijdelijke hotspot voor jonge makers De hub is een initiatief van de Pact United Foundation, die jonge creatieven ondersteunt in hun creatieve en professionele ontwikkeling.