Merkstrategie / 12 JUNI 2025, 11:12:49 Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer We besteden twee uur per dag aan tv, films en series. Merken zetten echter nog niet in op entertainment. Een gemiste kans volgens Vermolen.
Partnerbijdrage / 12 JUNI 2025, 10:31:22 Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Campagnes / 10 JUNI 2025, 16:45:45 Hoe spelen merken in op unhinged-verhalen en de I’m quitting-satire? In deze derde editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: 'to be unhinged' en 'I'm quitting'.
Merkstrategie / 5 JUNI 2025, 13:59:54 Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Merkstrategie / 4 JUNI 2025, 11:43:14 Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Partnerbijdrage / 30 MEI 2025, 10:00:00 Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Merkstrategie / 29 MEI 2025, 23:24:18 'Game-professor' Joost van Dreunen: ‘Games bieden een nieuw ‘relatiemodel’ voor merken en publiek’ Hoe kijkt Van Dreunen naar de potentie van merken in de games-markt?
Premium Campagnes / 27 MEI 2025, 21:23:31 ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Premium Merkstrategie / 27 MEI 2025, 10:41:13 Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Merkstrategie / 26 MEI 2025, 07:31:35 Reclamefolderreus Spotta gaat met postbezorging concurrentie aan met PostNL Spotta heeft zich deze maand officieel geregistreerd bij de ACM, toezichthouder op de postmarkt
Premium Reputatie & crisis / 22 MEI 2025, 13:52:18 Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.
Premium Campagnes / 22 MEI 2025, 10:05:13 Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial Marteyn Roose (Centraal Beheer) en Darre van Dijk (TBWA) lichten 'Scammers' toe. Het betreft het eerste werk van TBWA voor de verzekeraar.
Premium Merkstrategie / 20 MEI 2025, 12:00:00 Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium Bureaus / 20 MEI 2025, 07:00:00 For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media / 19 MEI 2025, 18:00:00 Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Media / 19 MEI 2025, 18:00:00 Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Craft / 19 MEI 2025, 16:40:43 Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Carriere / 15 MEI 2025, 18:07:51 Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 Emily van Waardenburg van Praxis sleept de award Future CMO of the Year binnen.
Premium PR / 15 MEI 2025, 12:50:29 Ceo’s worstelen met zichtbaarheid in de media De media kunnen een belangrijk platform zijn, maar tegelijkertijd een schavot zijn: 'Je kop kan er ook af gaan’.
Premium Merkstrategie / 15 MEI 2025, 12:00:00 Hoe sponsoring in fictie merken geloofwaardiger maakt Steeds meer zien we dat merken opduiken in films en series – niet als sponsor in beeld, maar als vanzelfsprekend deel van het verhaal.