Premium Campagnes / 27 MEI 2025, 21:23:31 ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Premium Merkstrategie / 27 MEI 2025, 10:41:13 Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Merkstrategie / 26 MEI 2025, 07:31:35 Reclamefolderreus Spotta gaat met postbezorging concurrentie aan met PostNL Spotta heeft zich deze maand officieel geregistreerd bij de ACM, toezichthouder op de postmarkt
Premium Reputatie & crisis / 22 MEI 2025, 13:52:18 Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.
Premium Campagnes / 22 MEI 2025, 10:05:13 Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial Marteyn Roose (Centraal Beheer) en Darre van Dijk (TBWA) lichten 'Scammers' toe. Het betreft het eerste werk van TBWA voor de verzekeraar.
Premium Merkstrategie / 20 MEI 2025, 12:00:00 Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium Bureaus / 20 MEI 2025, 07:00:00 For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media / 19 MEI 2025, 18:00:00 Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Media / 19 MEI 2025, 18:00:00 Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Craft / 19 MEI 2025, 16:40:43 Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Carriere / 15 MEI 2025, 18:07:51 Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 Emily van Waardenburg van Praxis sleept de award Future CMO of the Year binnen.
Premium PR / 15 MEI 2025, 12:50:29 Ceo’s worstelen met zichtbaarheid in de media De media kunnen een belangrijk platform zijn, maar tegelijkertijd een schavot zijn: 'Je kop kan er ook af gaan’.
Premium Merkstrategie / 15 MEI 2025, 12:00:00 Hoe sponsoring in fictie merken geloofwaardiger maakt Steeds meer zien we dat merken opduiken in films en series – niet als sponsor in beeld, maar als vanzelfsprekend deel van het verhaal.
Premium Bureaus / 13 MEI 2025, 10:45:58 Het PR Bureau wint pitch Mentos voor sterkere merkpositionering Benelux Bureau ontwikkelt 360-graden campagne rond nieuwe Mentos Discovery 14 Flavours.
Effectiviteit / 12 MEI 2025, 13:31:38 Hoe meet je de impact van events en sponsoring? BvA, IDEA en Adformatie organiseren interactieve middagsessie
Premium Reputatie & crisis / 8 MEI 2025, 14:03:26 Topadviseurs gaan bestuurders bijstaan met kiezen tussen twee kwaden Nieuw collectief Duivelse Dilemma’s bundelt expertises. ‘Een filosoof denkt anders dan een reputatiestrateeg.’
Premium Merkstrategie / 8 MEI 2025, 12:11:48 Nieuwe verkiezing Nationale Naamprijs moet naamgeving meer erkenning geven Inzenden kan tot 16 mei.
Gedragsverandering / 7 MEI 2025, 12:23:17 Nationale-Nederlanden laat ook niet-hardlopers meeleven met Brian HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Merkstrategie / 7 MEI 2025, 11:50:33 De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merk Bovenin de funnel is het dringen. Onderaan idem. Maar in het midden ligt ruimte voor merken met lef en visie.
Merkstrategie / 6 MEI 2025, 15:53:34 Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt In deze tweede editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: merkenbeef en AI box-dolls.