Koningsdag dit jaar niet in de soep met Unox en 538

Unox en Talpa organiseren virtueel Koningsdagevent

Unox kiest Talpa als partner voor Koningsdag
538

Unox gaat partnerschap aan met 538, onderdeel van Talpa Network om samen Koningsdag dit jaar toch nog memorabel te maken, ondanks dat iedereen in Nederland thuis moet blijven. Unox wil ook graag haar steentje bijdragen om de Nederlanders op Koningsdag verbonden met elkaar te laten voelen. Op 27 april is het volgens Unox voor iederen mogelijk om vanaf 08:00 uur mee te doen aan de speciale Koningsdagspelletjes op Radio 538 waarna de radiozender om 15:00 start met 538 Koningsdag. Dit is volgens 538 het grootste virtuele Koningsdag event van Nederland.

Unox pakket

Luisteraars kunnen volgens de radiozender aangeven wat hun favoriete Koningsdagspel is waana de dj’s door middel van een rad, waar de 12 beste spellen opstaan, bepalen welk spel op dat uur door heel Nederland gespeeld wordt. 538 geeft aan dat luisteraars via de 538 app een video of foto kunnen delen van zichzelf terwijl ze het spel spelen. De leukste inzendingen onvangen volgens de organisatoren van het event een Unox Koningsdag Thuis-pakket met goodies.

Typisch Nederlands

Esther van Spronsen, marketing directeur Unox vertelt over de samenwerking: ‘Samen met alle Nederlanders gaan Unox en Talpa Network er vanuit huis een prachtige feestdag van maken en laten we op deze manier Koningsdag niet in de soep lopen.’

Menno de Boer, radio director 538 vult aan: ‘Met dit partnership brengen we de gezelligheid en het samen-gevoel in de programmering. We spelen met heel Nederland typisch Nederlandse Koninsgdagspelletjes en blikken muzikaal terug op unieke Koningsdagoptredens om er toch nog een feest van te maken.’

Partnership 

Het partnership tussen 538 en Unox is volgens Talpa een mooi voorbeeld van het netwerkeffect van Talpa Network, waarbij de platformen van Talpa Network maximaal worden ingezet. Allard Ruyl, managing director van Talpa Network Media Solutions: ‘Dit netwerkeffect gaat om meer dan de optelsom van mediamerken, het gaat erom nieuwe mogelijkheden te creëren. Deze tijd vraagt meer dan ooit om creatief te denken en het zien van nieuwe kansen.

‘Draconische Maatregelen’ 

Kort geleden heeft John de Mol, eigenaar van Talpa,  aangegeven dat de organisatie voor Draconische maatregelen staat vanwege de coronacrisis. Net als andere mediabedrijven lijdt Talpa Media onder het terugtrekken of uitstellen van advertentiebudgetten. 

Lees ook: https://www.adformatie.nl/media/draconische-maatregelen-talpa-network-door-coronacrisis

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie