Overslaan en naar de inhoud gaan

Babbage richt zich met campagne op communicatieprofessionals en recruiters zelf

Bemiddelaar wil zich met persoonlijke insteek 'Babbage ziet je' onderscheiden op de arbeidsmarkt.
Babbage ziet je
Babbage ziet je

Babbage Company lanceert de wervingscampagne ‘Babbage ziet je’ waarmee het de komende tijd communicatie- en contentprofessionals wil aantrekken om projectmatig bij opdrachtgevers aan de slag gaan. Daarnaast richt Babbage zich op recruitment-consultants voor de eigen organisatie.

related partner content for mobile comes here

Steeds meer grote opdrachtgevers als de Gemeente Amsterdam en Provincie Noord-Holland hebben behoefte aan een flexibele schil professionals die in dienst zijn bij een full-service communicatiebureau, stelt Carina Snaas, director operations. ‘Wij kunnen onze eigen communicatie- en contentprofessionals een geweldige diversiteit aan opdrachten, trainingen en opleidingen bieden.’

Persoonlijke insteek

De campagne focust zich ook op uitbreiding van het eigen recruitmentteam. Voor de ontwikkeling van het nieuwe werkgeversmerk is gekozen voor een samenwerking met het bureau Goals, expert in employer-branding.

Monique van Vliet, director business development, zegt dat Babbage zich met de persoonlijke insteek wil onderscheiden op de arbeidsmarkt. ‘Niet alleen kennis, kracht en karakter zijn van belang maar ook onvermoede talenten en dromen.

Van Vliet: ‘Gedeelde drijfveren, waarden en werkgeluk zijn doorslaggevend voor een goede en duurzame match.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in