Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 

Onderdeel van de ‘Winkel voor uitpakkers’-campagne is een kersthuis, dat te koop staat op Funda.

Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 
Dept

Bol.com zwaait in de nieuwe kerscampagne Sinterklaas uit. De webwinkel zegt zich bewust te zijn dat veel kerstfans met jonge kinderen pas aan de slag gaan met kerst zodra de goedheiligman het land uit is. Bol.com claimt dat het voor aankomende kerst de ‘Winkel van uitpakkers’ is, dit wil de webwinkel In ieder middel zowel letterlijk als figuurlijk terug laten komen. 

Onderdeel van de ‘Winkel voor uitpakkers’-campagne, die ontwikkeld is door Dept, is een kersthuis, dat te koop staat op Funda.

Kerstdecoratie

Cecile van den Heuvel, brand communicatie manager bij Bol.com zegt dat voor velen zes december hét startschot is om uit te pakken met kerstdecoratie en de kerstboom. ‘En dat is waar wij ze mee kunnen helpen.’

Rob Voortman, associate creative director bij Dept, voegt daaraan toe dat ze zich bij het bureau afvroegen hoe de goedheiligman eigenlijk al het kerstgeweld ervaart. ‘Dat bleek een enorm frisse insteek voor een kerstreclame met een flinke dosis Bol.com humor.’

De commercial

Bol.com: De winkel van uitpakkers - Dept

Kersthuis op Funda 

Het kersthuis dat te koop staat op Funda, een eengezinswoning in Schagen, is volgens de webwinkel van top tot teen in kerstsferen gehuld met het kerstassortiment van Bol.com. 

Bol.com kersthuis op Funda
Bol.com kersthuis op Funda

Campagne-uitrol

De kerstcampagne wordt uitgerold op tv, radio, online, middels buitenreclame en via influencers.

Lees ook: 

Credits:

Opdrachtgever: Bol.com, Cecile van den Heuvel, Niels Moes, Danielle Snoeij, Kevin Soeters en Sophia Kerkhof 

Bureau: Dept

ACD: Rob Voortman

Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven, Chris Groelle, Tim Menko, Max Kurstjens, Maarten Smeele

Strategie: Dennis Hamakers

Account & Project management: Thomas van Slooten, Eveline de Groot, Shaline Klein, Robin Bau Santos

RTV Producer: Marcel Ossendrijver

Productiemaatschappij: HazazaH

Regisseur: Jeroen Mol

Sound: Amp.Amsterdam en Earforce

Edit: MRTN

Grading en online: De Grot

Mediabureaus: Dentsu Nederland en Mindshare België

PR-bureau: Newslab

Art Department kersthuis: Jelier & Schaaf

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie