Bureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase fuseren

NewPort Capital treedt toe als investeerder, groep richt zich op performance marketing.

De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan de handen ineen. De bureaus bundelen hun krachten om samen te werken rond data en performancemarketing op de Europese markt. NewPort Capital treedt toe als investeerder om de groei en ontwikkeling van de nieuwe entiteit te ondersteunen.

Deze samenwerking resulteert in een organisatie met bijna tweehonderd werknemers, verspreid over locaties in Amersfoort, Arnhem, Breukelen, Dongen, Gent (BE) en Groningen. Financiële details over de transactie worden niet bekendgemaakt.

Met een actieve buy- & buildstrategie wil NewPort Capital de nieuwe groep tot autoriteit in West-Europa maken op het gebied van performance marketing. Peter van den Anker, partner bij NewPort Capital: 'In de markt van digitale bureaus zien wij ruimte voor en vraag naar een pure performance marketing specialist en wij geloven dat de combinatie van OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase daar het uitstekende platform voor biedt.' 

De nieuwe groep zet in op performance marketing en internationale groei. Oprichter en directeur van MvH Media, Mark van Hattum, krijgt de leiding bij de nieuwe groep. 'Om als bureau de juiste oplossing te kunnen blijven bieden, is het belangrijk om voldoende omvang te hebben. We zijn overtuigd dat diepgang, en daarmee het succes voor onze klanten, bepaald wordt door schaal op het gebied van kennis en data', zegt Van Hattum. 'Opschalen maakt ons relevanter voor zowel klanten als toptalent in het vak en een bijkomend voordeel is dat we met de nieuwe bureaugroep direct een goede geografische spreiding door de Benelux hebben. Daardoor krijgen we de voordelen van deze schaalvergroting ook direct dichter bij onze klanten en professionals.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie