Dept zet wereldwijde groei door met uitbreiding naar Azië-Pacific

Voormalig ceo Havas Group, Vishnu Mohan, leidt de agency als partner & growth officer.

Vishnu Mohan - Dept

Dept maakt bekend dat het officieel van start is gegaan in Azië-Pacific, onder leiding van voormalig ceo van Havas Group, Vishnu Mohan. Mohan gaat samenwerken met Dept’s ceo Dimi Albers en wordt daarbij verantwoordelijk voor het uitrollen van Dept in Azië. Hij maakt de stap naar Dept na 25 jaar bij Vivendi’s Havas Group, waar hij een belangrijke rol zou hebben gespeeld bij de lancering en ontwikkeling van Havas Group in de regio Azië-Pacific. 

Impact en groeimindset

Dimi Albers, global ceo bij Dept geeft aan dat het bureau de afgelopen jaren meerdere impactvolle projecten in Azië-Pacific gerealiseerd heeft voor merken als Mizuno, Samsung, Weber, Fujitsu en KLM.

'Onze visie is altijd geweest om klanten te verbinden met het beste talent in de wereld, ongeacht de locatie. Een lokaal team van experts dat volledig samenwerkt met teams in EMEA, Noord-Amerika en Zuid-Amerika zorgt dat we een nog grotere impact kunnen maken in de APAC-regio, voor zowel onze wereldwijde klanten als lokale merken. Met Vishnu's netwerk, groeimindset en kennis van de markt hebben we de juiste persoon gevonden om ons avontuur in Azië een boost te geven.'

Verschil maken

Mohan geeft aan dat Dept, met een digitaal DNA, het geïntegreerd one-stop-shop principe en expertise in tech, design, creativiteit en performance, alle ingrediënten in huis heeft om een verschil te maken in APAC.

'Daarbij is de simpele structuur, snelheid en persoonlijk contact één van de belangrijkste redenen waarom ik er erg naar uitkijk om met Dimi en de teams samen te werken. Met behulp van het groeiende klantportfolio en trackrecord in de regio kan ik niet wachten om een Azië-Pacific business te bouwen onder het motto: big enough to cope, small enough to care.'

Buy and build-strategie

Dept is mede-eigendom van investeringsmaatschappij The Carlyle Group. De afgelopen twaalf maanden hebben vier agencies zich aangesloten bij Dept, waaronder Basic en Byte. In Azië-Pacific wil Dept een buy-and-build strategie toepassen om te groeien naar 1.000 mensen en een 10% aandeel van de wereldwijde inkomsten tegen 2024. Dit wordt aangevuld met een hub in Singapore en satellietkantoren in Manila, Delhi en Jakarta. 

Lees ook: ...en toen was ‘webbouwer’ Dept ook ineens een volwaardig creatief bureau

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie