Wat was de beste brand activation van 2016?
Dit waren de beste brand activations van december:
Black & Decker – Floor99,9
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagBureau: These days Y&R
De nieuwe stoomreinigers van Black & Decker doden 99,9% van alle bacteriën. Om die boodschap onder de aandacht te brengen, opende B&D in Antwerpen het pop-uprestaurant Floor 99.9. Daar aten genodigden een serie culinaire hoogstandjes ‘op een bedje van tegel’, bereid door Lady Chef of the Year Anne-Sophie Breysem. Lekkere activatie!
FLOOR99.9 by BLACK+DECKER™
Volvo – The Flying Passenger
Bureau: Forsman & Bodenfors
The Flying Passenger is een nieuw hoofdstuk in het succesverhaal dat Volvo Trucks Tests heet. Hierin benadrukt Volvo de prestaties van zijn vrachtwagens door het utivoeren van epische precisiestunts. Bij elkaar zijn die al meer dan 100 miljoen keer bekeken op YouTube. In deze video neemt een trucker een paraglider op sleeptouw in een Kroatische bergpas. Het recept is beproefd, de uitwerking wederom adembenemend.
Volvo Trucks - The Flying Passenger (Live Test)
KLM – Bonding buffet
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Vliegvelden kunnen desolate plekken zijn, zeker tijdens de feestdagen. Om wat kerstwarmte te verspreiden, organiseerde KLM een bijzonder diner voor reizigers. In de vertrekhal van Schiphol hing een feestelijke gedekte tafel op 4,5 meter hoogte. Telkens als er iemand op een stoel ging zitten, kwam hij een stukje naar beneden, tot de tafel vol was. Het resultaat: een geanimeerd kerstdiner met mensen van allerlei nationaliteiten.
KLM serves a Bonding Christmas Buffet
Wat is de allerbeste activatie van 2016?
2016 was een jaar vol spectaculaire activaties. We hebben – in willekeurige volgorde - de tien beste cases van BrandActivation.nl op een rijtje gezet. Welke vond jij de beste? Stem mee!
Volkswagen – Trailer Assist
Een auto met trailer rijt met een rotvaart door de Noorse straten.
Behind the scenes - Volkswagen Trailer Assist - How we built the trailer
Macma – Man boobs
MACMA omzeilt slim de tepelcensuur van social media en bereikt een miljoenenpubliek.
MACMA: Man boobs for boobs
Swedish Tourist Association – The Swedish Number
Wil je weten hoe het in Zweden is? Bel gewoon even +46 771 793 336.
The Swedish Number | +46 771 793 336
ING – The Next Rembrandt
Een team van datawetenschappers, Rembrandtexperts en softwareontwikkelaars analyseerde 168.000 fragmenten uit al Rembrandts schilderijen en schilderde met behulp van een 3D-printer een nieuw portret
The Next Rembrandt
Peta – Behind the leather
Leeren tassen, riemen, jassen en schoenen verbergen een gruwelijke werkelijkheid.
Behind the Leather
Vodafone - The Smart Jacket
Vodafone en de Fietsersbond sloegen de handen ineen en lanceerden een een interactieve jas met ingebouwde led-verlichting die is gekoppeld is aan je smartphone. The Smart Jacket.
Een jas die je de weg leidt: dit is de Smart Jacket.
Pantene Dad-do
Bekende American footballspelers die hun dochters haar invlechten: met dit simpele idee veroverde Pantene de harten van heel veel Amerikanen.
Cannes Lions 2016 - Direct Gold Lion for Pantene #Daddo
Visit Faroe Islands – Sheepview
Wie klein is (en weinig budget heeft), moet slim zijn. Dus liet Visit Faroe Islands 5 schapen rondlopen met een 360-camera.
Look! Google is coming
Ikea – The Dining Club
IKEA staat voor do-it-yourself en in Shoreditch verscheen in september een pop-up restaurant, waarin bevlogen hobbykoks (onder toeziend oog van een professionele chef) voor vrienden en familie een diner konden bereiden.
The Dining Club by IKEA
Basel Tourism – Pokémon Go, The Revenge
De Zwitserse stad Bazel pikt een graantje mee van de Pokémon Go-waanzin. In The Revenge stuurt de plaatselijke VVV vier Pikachu’s de straat op om op ‘toevallige’ voorbijgangers te jagen.
THE REVENGE Pokémon Go – PRANK! (original)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid