Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: De trukendoos gaat leeg voor deze Vitara '96

De kracht van visualisatie: zo verkoop je je tweedehandsje.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit is geen commercial voor het nieuwste model Suzuzi Vitara. Nee, deze over de top video is gemaakt om een Vitara uit 1996 (vraagprijs €2000,-) te verkopen. De video is een overtuigende demonstarie van wat visuele effecten kunnen doen. Met dramatische landschappen en leegtes, kronkelende wegen, spannende muziek en een krachtige pay-off. Wel beschouwd zie je in deze verkoopvideo een aaneenschakeling van alle clichés uit de autoreclames van nu. En dat werkt, bewijzen de bijna 1 miljoen views op YouTube.     

related partner content for mobile comes here

LifeHunters gespecialiseerd in het bedenken, produceren en seeden van (viral) video's, kiest wekelijks de viral van de week. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in