Hier moet je heen tijdens Adnight volgens Inge de Frank (Hagens PR)

Op 6 oktober mag je binnenkijken bij vijftig bureaus. Jonge creatieven van RA*W delen hun programmatips.

Adnight vindt 6 oktober voor de tweede keer plaats. Tijdens deze open avondmogen marketeers en jong talent binnenkijken bij een vijftigtal creative bureaus. Drie jongeren van organisatie RA*W geven tips voor het overvolle programma. De eerste was Stefan Bothoff, de tweede reeks tips komt van Inge de Frank (pr- en communicatiebureau Hagens en bestuurslid van Ra*w University).

De Frank: 'Ik lieg niet als ik zeg dat ik er al weken naar uit kijk. Voor de mensen die het programma nog niet hebben bekeken maak ik het graag een beetje makkelijker. Daarom heb ik alvast mijn route uitgestippeld.'

Official Adnight Opening - Virtue (Vice)
'Virtue besluit het feest al om 16.00 uur te laten losbarsten. Genoeg redenen voor mij om mijn bureau een paar uurtjes eerder te verlaten om te bekijken hoe het er aan toe gaat bij de ‘Official Adnight Opening’. De millennial is voor veel merken een van de moeilijkst bereikbare doelgroepen, maar niet voor Vice. Vice domineert, in mijn ogen, de millennial-media echt; met alle verschillende Vice-platforms, Vice Digital en videoplatform VICELAND. Ik benieuwd naar hun volgende stap.'

Break out of your bubble - Vandejong Creative Agency
'Ik vervolg mijn avond naar Vandejong Creative Agency in Spring House op de De Ruijterkade. Adnight is natuurlijk dé plek om nieuwe mensen te leren kennen. Met het thema Break Out of Your Bubble maakt Vandejong dat ons heel gemakkelijk. Ik ben enorm fan ben van zo ongeveer alles wat het bedrijf maakt (Denk aan: Unseen, Let it Grow, Foam Magazine). Daarnaast werd de laatste keer dat ik daar op een feest was ge-abseild vanaf de bovenste verdieping. Dat belooft veel goeds voor Adnight.

Code d'Azur - Am I an AI?
Waar ik ook onwijs enthousiast over ben, is mijn bezoek aan Code d'Azur. Hier duiken we in de steeds kleiner wordende gat tussen mens en robot.

Ik ben heel benieuwd op welke manieren Code d'Azur kunstmatige intelligentie gebruikt in creatieve concepten. De technologische ontwikkelingen gaan zo snel, dat het mij een uitdaging lijkt daar een specialist in te zijn. Het programma luidt: 'Join us for a fun night of experiments to try and prove that you are an A.I. Existential crisis included. P.S. If it turns out that you are a killer AI, we promise not to tell Elon Musk.'

Cake Film en de afterparty
Vanaf Code d’Azur race ik snel naar Cake Film. Want: hoe anders af te sluiten dan met een grandioos potje karaoke met Duke of Tokyo?

Tot slot is er geen enkel wetenschappelijk bewijs dat een afterparty écht een goed idee is. Maar uiteraard, zal mijn laatste stop de afterparty in de Marktkantine zijn.

Wil je meer weten over Adnight en het programma? Kijk op www.adnight.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie