Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brand activations van september

De maand waarin uitlaatgassen in kunst worden omgezet, dikke Audi’s door de woestijn racen en vaders haren invlechten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

1. Audi – Airbnb - Desolation

related partner content for mobile comes here

Bureau: Venables Bell & Partners

Om het sponsorschap van Emmy Awards onder de aandacht te brengen, zocht Audi de samenwerking met huizensite Airbnb. Het resultaat is een erg coole pr-stunt, waarin avontuurlijke geesten een driedaagse droomreis kunnen winnen in de Rondolino Residence in Death Valley. De winnaars verblijven in een afgelegen villa in de woestijn bij Las Vegas met drie dagen lang de nieuwe Audi R8 voor de deur, plus maaltijden van een privé-chef en avontuurlijke activiteiten. De teaser video laat dit op een geweldige manier zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

2. Tiger Beer – Air Ink

Bureau: Marcel Sidney

De inktzwarte uitlaatgassen van brommers, auto’s en fabrieken omzetten in inkt. En die inkt vervolgens uitdelen aan street artists die er waanzinnige werken mee maken. Dat is het idee achter Air Ink, een innovatieve mix van tech, sociaal engagement en advertising. Tiger Beer is de drijvende kracht achter Air Ink. De link met bier is niet overduidelijk, maar het merk steunt creativiteit, ideeën en passie op een geweldige manier. Bijzonder project dat terecht veel media krijgt. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Pantene Dad-do 

Bureau: Grey 

Omdat we er geen genoeg van krijgen: Dad-Do. Bekende American footballspelers die hun dochters haar invlechten: met dit simpele idee veroverde Pantene de harten van heel veel Amerikanen. De campagne won al veel internationale awards en viel eind september nog eens in de prijzen bij de Amerikaanse   awards. De campagne is ontwapenend, draagt een fijne boodschap uit en is larger than life uitgedacht én uitgevoerd. Bekijk vooral even deze casestudy, die het hele verhaal vertelt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in